7/5-2011

Det där vart ju inte riktigt okej, men jag gick in från solen för att skriva på mitt svenska tal inte för att göra om bloggen. Så det får väl duga tills vidare.

Jag verkligen älskar att ligga och pressa och känna solen värma kroppen det kan inte finnas något bättre?
På tal om annat så var jag och Julia visst en sväng på Ibiza förra helgen ni kan få ett litet smakprov om ni vill.
Ödlor sprang det runt överallt och de var allmänt tuffa så länge man inte blev attackerad.
En svensk spanjor träffade vi på en gång.
Julia åt slämmig mat som smakade salt. Så går det om man inte är mes
och bara äter sånt som man vet att man tycker om.


Nu ska jag plugga en stund och sedan kommer Albin hit och imorgon beger vi oss till Ullared!
<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback