Tidoptimist?

Godmorgon.   Albin står och lagar mat och jag sitter vid datorn, det är jämn arbetsfördelning. Jag kommer nog inte få laga mer mat pågrund av två små missöden.  Vi skulle äta grillat igår och när allt är klart (tror jag) tar jag ut plåten med pommesfrites från ugnen och de är inte ens ljumna. Jag råkade sätta på fel ugn. Vi får alltså vänta en halvtimma till och när de väl är klara tappar jag ut dem på golvet.  Ups. Anledningen till att de hamna på golvet var nog för att jag blev så upphetsad av det svenska 2-1 målet i fotbollen. Fasen så fint med ett svenskt brons.

Efter att alla ätit sig mätta trots mina missöden så blev det bråttom in till stan. Var hemma klockan åtta och en kvart senare skulle jag få fin besök av Matilda och Amanda.  Ibland tror jag nog att jag har fler timmar på dygnet än vad jag har.   Men Arvid sa att om man säger till sina gäster att man måste duscha är man inte oartig.   Vi satt och pratade, åt chips och drack lite alkoholhaltiga drycker. När Julia dök upp spelade vi spel och hade det allmänt trevligt sedan vandrade vi ner till Parkhallen och avslutade kvällen med att dansa, hoppa eller va tjyven ni vill till nolltresex.

Sedan kom min fina pojk och Linus och hämtade mig och Julia och nu sitter jag här.   Snart ska vi cykla till Linderås och spela lite minigolf.




Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback