Fredagen den 15 juli


Sitter vid köksbordet o äter spagetti och köttfärssås och läser en ny tidning alltså har jag det ganksa bra, men hade inte gjort något om solen hade lyst och det hade varit varmt när jag slutade. För så mysigt är det inte att cykla hem i ösregn. 

Idag mådde inte en dam så värst bra och kräktes när jag var inne hos henne. Så nu har jag verkligen nippran att jag ska få maginfluensa. Jag vet att det troligtvis inte är det, men ändå går jag runt och känner efter för fullt. Har jag inte lite ont i magen? Mår jag inte lite illa? Lite konstigt känner jag mig eller?    SKa hoppa in i en dusch och dränka dessa tankar för det är faktiskt helg och jag är ledig. Underbart! : )
Bjuder på en bild som ger lite mer sommarkänsla.
<3 






Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback