Blivande student?

Godmorgon.   Sitter här och funderar över livet. Ska jag vara glad över att jag kommit in på utbildningen jag velat?Det är alldeles för många tankar som snurrar i mitt huvud för tillfället för att jag ska veta det.  Jag är nog rädd för att jag helt plötsligt ska upptäcka att jag vill något helt annat. O då är det kanske försent? Eller blir det någonsin försent? Har man inte alltid möjlighet att göra om och göra rätt?  Läskigt är det iallafall, men nu har jag klickat i rutan att jag tackar jag till att börja studera till sjuksköterska i Linköping i höst.

En äldre kille igår på statt sa några välvalda meningar om livet som tåls att fundera över.

Nu ska jag gå ut och gå en promenad och andas friskluft. Känner att jag behöver det innan det är dags att börja jobba.

Kraaam

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback