21 juli- 2011

Fi fasen ni minns väl att jag skrev om maginfluensa nu sitter jag här o mår piss. Fast inte tar det så lång tid innan det bryter ut? Måste drabbats av något annat hemskt. När jag vaknade i morse o klev upp ur sängen var det som att jag sprungit rakt in i en vägg och fått en hemsk hjärnskakning. Mycket möjligt att jag gjorde det inatt?  Aja hög feber, huvudvärk o magsmärtor hindrade mig från att jobba idag.  Det är först nu framåt kvällen som jag tagit mig ur sängen.  Hade glömt att det var så jäkla jobbigt att vara sjuk.  Tycker dock lite synd om Jonas som jag ringde på hans sovmorgon i morse vid kvart i sju o bad om ett nummer.


Nu sitter jag och tittar på Sommar med Ernst och tycker allmänt synd om mig själv! ;)
Cool tjej, så här kallt har det varit i mellan åt i min säng!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback