17/1 -2011

Godmorgon. Jag sitter här och jäääspar. Gick upp vid sju för att äta frukost med Albin innan han skulle ta tåget till linköping.
Måste nog pigga på mig snart för måndagar är hårda att tampas med särskilt när man har en extra naturkunskap B lektion på lunchen. Ja ni hörde själva hur jobbigt det lät.

Ikväll ska jag vara barngympaledare (det kan bli spännande) och sedan träna lite själv.

Bäst jag gör mig i ordning nu för har en förmåga att alltid komma försent när jag har sovmorgon, man har ju så gott om tid.
<3

Kommentarer
Postat av: Maddiz - ett liv i flera delar ♥

fin blogg! :)

2011-04-05 @ 15:00:04
URL: http://imfreakingouttotally.blogg.se/
Postat av: Sabina

hihii ;)

haha du det låter som en skitbra idé ;) :D <3

2011-05-03 @ 20:57:18

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback