13/1- 2011

Hejsan det var visst väldigt länge sedan något hände här.

Jag sitter i soffan och tittar på halvåtta hos mig i min ensamhet. För vet ni vad? Jag har insett att vi har trådlöst internet efter så där ett par år eller så.
I mitt liv har det hänt en massa saker har visst firat jul och nyår, umgåts och jobbat. Nu har jag snart gått en hel vecka på sista terminen av gymnasiet också. Käre tider vad livet springer på.
Jag har också tagit reda på varför jag gått runt och varit så förbaskat trött. Jag hade tydligen brist på järn, men nu knaprar jag i mig lite om dagen så nu är jag pigg och glad igen! :)
Jag har även börjat gymma. Jag som alltid sakt att det är något jag aldrig skulle göra. Folk ändrar visst åsikter även jag.
Nu ska jag fortsätta umgås med soffan.
PUSS <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback