Varför kyssa en groda när man kan kyssa en prins direkt.

Hejsan!

Det var väldigt länge sen som jag kände kli i fingrarna att skriva, men nu kände jag för det så tänkte jag kunde skriva ett litet inlägg.

Hur är läget?  Själv känner jag mig helt slut i huvudet det där med att tänka har man lagt på hyllan under sommaren. Jag har fortfarande inte forstått att det är skola igen och att man måste lyssna på vad lärarna pratar om. 

Sedan jag skrev sist har jag varit fem dagar i fjällen och vandrat det var en upplevelse. Det regnade oavbrutet i 36 timmar --> SLUTSATS: Man blir lite små fuktig. Annars var det fem trevliga dagar och kvällar ute i fjällen. Vi åt mat lagad på trianga kök och andades fjäll-luft. 

Igår var det adelöv det innebär att det var hela tre år sedan jag såg Albin för första gången någonsin. Det var då den där kärleks historian började! (; hihi  Jag kommer fortfarande ihåg exakt vad han hade på sig och att jag fick låna hans jacka för jag höll på att frysa ihjäl.  Då visste vi inte att vi skulle gå på Adelövsmarknad tre år senare hand i hand. Ibland är livet galet bra.

Nog pratat om kärlek även om jag skulle skriva ungefär hundra a-fyra om hur mycket jag tycker om Albin. Om ett tag ska jag bege mig till min käre vän Matilda Glaad och där ska jag även träffa Sanna. Vi ska tagga för lite utgång. Vi ska inviga parken och träffa på Ola. (Ni vet den där killen med ful kaluffs.)

 
PUSSPUSS

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback