Träningsverk och dålig balans

Usch har insett att ryggontet jag klagat över i skolan är träningsverk. Det blev inte direkt bättre av en timmas bosu. För den som inte vet var Bosu är så är det en halv boll som man ska göra övningar på. Jag tyckte dock det var tillräckligt kämpigt att hålla balansen. Fast träningsverk är ju bra att ha så ska inte klaga utan att gå runt och njuta imorgon. 

Fast när jag tänker efter ska jag nog vara glad om jag tar mig upp ur sängen. Haha



Nu ska jag lägga in alla tränings kläder i gaderoben igen. Fick raseriutbrott i morse och slängde
ut precis allt i gaderoben för jag inte kunde hitta mina träningstights.  Efter en stund kommer
mamma in och säger är det inte tightsen som ligger på stolen. Suck.


GODNATT ALLA SÖTA <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback