Ibland är det så svårt att förstå


Ibland blir jag imponerad av mig själv har gjort klart naturkunskapfrågorna och varit i skogen och kollat ut en naturruta och tränat en timma.


På tal om något helt annat tidigare idag kom vi fram till att vi vill samla in pengar till barncancerfonden och nu är jag verkligen övertygad om att det är en bra idé. När jag läste moahenriksson.blogg.se kände jag att det är något jag verkligen vill göra. Samla in pengar för att denna hemska sjukdom inte ska släcka glöden hos barn. Barn fulla med liv och livslust, barn som har hela deras framtid framför sig.  Kan inte annat än att bli väldigt berörd! :(



Kram


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback