femtonde september

Jag hann faktikst med allt förutom gå ut och gå med mamma och städa bilen.

Umgicks med min fina pojk istället! (:

Imorse lyckades jag med att göra så Albin missade tåget det var mindre bra
med tanke på att jag försöker lära Albin att skolan är viktig, men som tur var
hann vi med frukost och nästa tåg så ingen skada var skedd..

I skolan vet jag inte riktigt vad vi har sysslat med vi har försökt komma på
vad vi ska göra på vårat projekt arbete och nu äntligen börjar framtiden
ljusna. Vi har fått flera nej, men nu tror vi att vi har kommit på något som
kommer att funka! (: 

Idag fick även vi som vill åka till Kenya på praktik lämna in ett brev där det stod var
syftet med resan skulle vara. Fem veckor i Afrika käre tider vilken upplevelse
nu är det bara att hålla tummarna att jag blir en av dem som får åka!!


Nu ska jag gå till skogs och kolla vad det finns för träd där.. Ungefär så iallfall.

Sedan blir det lite step-up för cirkelträningen går inte gå på för då missar man idol.
Fasen vilken nörd jag är, men idol är ett måste det bara är så.


PUSS 





Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback