En sammanfattning av min helg skrivit 12/9

Hejsan! Skrev inlägg igår, men glömde publicera.

Jag har haft en fin fin helg. Ifredags gick jag en sväng på stan med mamma fick med mig en mysig tröja hem. Sedan begav jag mig med fina vänner till Gripenberg för att titta på fotboll. På läktaren var det ett jäkla oväsen de blåste i "trumpeter" och skrek. Var nog publikrekord för annars brukar det bara var vi trogna BF-suportrar.  Trots allt stöd förlorade Gripenberg mot Tranås syrianska med 3-1.


Efter matchen åkte vi till Mjölby för att äta på donken! :)

I lördags tog jag en välförtjänt sovmorgon. (Dock osäkert hur jag gjort mig förtjänt av den). När jag vaknat var jag duktig och pluggade. Var på stan med pappa, hälsade på mormor och var ute och gick med mor och far och plockade svamp.  Sedan vart kväll och då var jag och Albin ute och åt på Golden tai. Super mysigt även om personalen var otrevlig och kastade fram maten utan ett enda vänligt ord.

Sedan gick vi hem och spenderade kvällen sovande i soffan osäkert om vi var trötta eller om filmen sög.

Idag vaknade jag bredvid min fina pojk åt frukost och sedan ringde jag farmor och farfar och vi gick på tipspromenad och fikade i Illernstugan. Sedan blev det fotboll. Det var Pontus som spelade mot Hagapojkarna. TFF var duktiga och vann med 7-0 tror jag.

Nu är det straxt dags att bege mig till Ängarydsidrottshall för att träna lite och efter det blir det att jobba en stund.

Nu ska jag byta om. Ha en fin söndag kväll vettja! (:

PUSS

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback