En allmänt bra torsdag.

Hej!


Skolan idag var slapp precis som alla andra torsdagar. Vi har en lektion mellan
åtta och nio och en mellan ett och två. Idag hade vi dock en extra inlagd lektion
där vi skulle diskutera lite om fjällvandringen som vi varit på. 

Sedan hade vi långt hål i flera timmar för att sedan ha Naturkunskap i 35 minuter
det känndes väldigt nödvändigt. Eller lära sig hur en syra blir till
vet inte om jag kan kalla det nödvändigt..


Efterskolan träffade jag Julia. Vi var på gotteriet och åt baugett. Jag åt en sweet
chilibauget med kycklingröra och Julia en ultra mega bränner sönder läpparna
och halsen baugett. Behöver jag nämna att hon drack en hel liter vatten minst?

Sedan åt vi glass för halva priset till efterrätt! Billigt smakar bäst.  Tihi.

Nu ska jag gå och lägga mig på spikmattan och mysa med spikarna en stund.

Ikväll blir det att träna lite Bosu.  PUSS <3


Lyckan i att ha en Julia! (:


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback