Äntligen fredag

Jag kan inte förstå att varje dag när jag kommer hem från skolan fastnar jag framför datorn. Det är nog inte hälsosamt.

Skoldagen har varit allmänt seg först en matte lektion som gick hyffsat och sedan långt hååål för att sedan ha lite naturkunskap. Sen slutade jag visst så ska kanske inte klaga.


Nu ska jag gå ut i köket och göra taccopaj för det är jag sugen på! Ikväll ska vi som har kursen fritid för funktionshindrade vara med på länsdansen. För er som inte vet varlänsdansen är, så är det en tillställning för funktionshindrade. De har dans och trevligheter i Parkhallen.

Och om vi inte hörs mer och ni är väldigt intresserade av vad jag gör i morgon så är jag i storstan, nämligen i Göteborg! ;)

Ha en trevlig helg! :)


PUSS




Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback