Från kylan in i värmen

Blääk vilket väder regn och mörker.

Men så länge man håller sig inne äre ju okej! (:   På praktiken idag gick vi på stan en sväng och handlade på Ö&B och spelade lite spel. Sen när det bara var en ungdom kvar som satt vid datorn, satt jag  och Frida och pratade och drack tée. 

Jag har nog lyckats få en väldigt bra praktik plats minsan! :) 

När jag kom hem satt jag och pappa och tittade på Emil i Lönneberga och måste säga att Astrid Lindgren den damen kunde skriva böcker hon.


Nu sitter jag och skriver upp tider att jobba blev helt överröst med jobb i jul! (: Pengar är alltid bra att ha så det tackar man inte nej till.

PUSS<3


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback