Svarta fåret

Har haft en bra dag idag! (:

Efter att jag ätit frukost ringde jag farmor och sa ja börjar inte förens halv två. Hon förstod direkt att jag ville komma och äta och såklart var jag välkommen vad skulle jag göra utan farmor och farfar?

Jag vandrade dit och när jag kom fram var ingen hemma så satte mig i trappan för att vänta. Det kom ut en tjej och titta konstig på mig och frågade om jag vänta på någon. Först när jag såg mig i spegeln förstod jag varför. Var helt svart i hela ansiktet efter min lilla promenad..

Sedan begav jag mig till fritids och det var trevligt vi var och bowlade och jag trivs redan väldans bra.

Vi sju blir det träning lite bosu minsan.


<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback