Om inte kärleken övervinner allt?


Jag sitter här och har disco med mig själv. Sköldpaddorna är också med, men de bara äter och äter så tråkiga är dom!

Jag behövde inte ställa klockan i morse så underbart. Vakna av sig själv pigg och utvilad det var länge sen sist, i natt kunde jag sova utan att drömma och utan att vakna skönt.

Ska hoppa in i duschen nu sen är det dags att bege mig ner till stan för att hämta paket till vårat paketlotteri. Får hoppas på lite fler fina paket. Sen vet jag inte vad jag ska göra jag börjar inte förens halv ett så har lite tid att fördriva, men något hittar jag väl på. 



Tjingeling!
Ha en fin måndag!




                                                                        Det är endast nuet vi kan påverka det är därför vi ska leva där.



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback