Nu börjar nummer två.

Har jobbat två dagar i rad hos mormor nu och det är mysigt. Igår var vi på kyrkogården med Monica och tittade på alla ljus helt fantastiskt fiiint! 


Julia skrev precis sms och skrev att jag ska skaffa mig en "dikt blogg". Ska bli mitt framtida projekt! höhö.

Imorgon börjar jag min praktik på Kortids det blir nog spännande. Hoppas att de tycker om en brunhårig blondin som är lite smått tappad bakom vagn för i så fall kan det bli fem bra veckor.

Min nya drog är låten ta undulaten mitt sett att försöka tänka eh positivt.

Nu ska jag försöka bestämma vad det blir för mat har blivit lite mer kräsen än vanligt de senaste dagarna.

Ha det fint! (: 


PUSS <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback