Nu är bilen redo för vintern

Va man ska frysa hela tiden då det är ju helt sjukt. Albin har varit här en sväng för hans tåg gick inte som det skulle det har visst blivit vinter igen även för tågtrafiken. Vi tittade på ung och bortskämd och på bonde söker fru. Det är ett program som inte går att missa! (;   

Nu ska jag krypa ner i min säng och läsa bok enda gången jag inte fryser är när jag ligger i sängen med både filt och täcke! ;)  

Förövrigt har jag bytt vinterdäck på bilen idag. Jag tvingade pappa att få vara med och försöka lära mig själv. För jag vill kunna saker och ting själv här ska man inte behöva vara beroende av någon man i framtiden! ;) Det gick bra det enda pappa behövde hjälpa till med var att dra åt det sista för så stark var jag visst inte.

Men nu kallar sängen sov så gott! :)

PUSS <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback