Första dagen på praktiken

Nu sitter jag här med huvudvärk, men får skylla mig själv för har inte ätit ordentligt.

Hjärtesorg är nog fasen den snabbaste bantingskuren.. Fast ska bli sumobrottare när jag blir glad igen så ingen behöver vara orolig. 

Första dagen på APU:n är avklarad och det var mycket trevligt. Frida vikarierade där så var inte helt nya ansikten. Det var skönt för annars kan det vara ganska nervörst att träffa nya människor i en miljö man aldrig varit i innan, men det gick nog bra och jag tror jag kommer trivas bra!


Nu ska jag börja tagga till lite för vid sju blir det lite intensivgympa! (:

<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback