Bättre lycka nästa gång sköldpaddde mamman!

Sitter här och mår förbaskat illa.. Nu förstår jag när människor har pratat om ruttna ägg.
Jag har haft ett par sköldpaddeägg på kläckning. Idag vägde jag äggen och förstod att det aldrig skulle bli några små bebisar så tog en sked och slog sönder ägget för att se vad det var i. Det skulle jag aldrig gjort för det luktade sjukt illa.


Förövrigt har jag dammat nästan hela huset nu duktighetspoäng till mig! Behövde dock en pause så nu sitter jag här och filosoferar och äter godis. Jag tyckte jag förtjänade det.

Nu är det väl bäst ja fortsätter där jag slutade. Så jag blir färdig någon gång!









Du tigger om ett förlåt för att slippa ditt dåliga samvete.
Inte för att du bryr dig om hur jag mår.









Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback