Alldeles vitt som om det vore snö


Något smällde nyss i köket så jag sitter här livrädd. Jag är nog den största mesen som går i ett par kostrumpor för så fort jag är ensam hemma så hör jag konstiga grejer som jag aldrig hör annars. (Kanske beror på att bror min alltid spelar väldigt hög musik?)

En gång när jag var liten eller aa har alltid varit liten men yngre då.. Så satt jag i köket och åt och plötsligt hör jag en hård smäll. Blir så klart livrädd och det blir inte bättre när någon börjar skjuta inne i Pontus rum. Det var en förbannad robott som av okänd anledning satt på sig själv och börjat vandra runt. Det där gör mig fortfarande mörkrädd. Haha


Jag kanske borde göra som alla andra att nämna att det vitt ute och kallt! Ifall det är någon stackars krake som sitter och läser min blogg och är fönsterlös.  Jag är nog inte någon snöfantast. Enda gångerna jag tycker om snö är på julafton när man är i pulkabacken och när man är uppe på fjället och åker skidor. Annars är det mest än livsfara för mitt liv då jag ramlar när jag cyklar.


Nu ska jag betala min besiktning till bilen så jag får en bra tid. Den 9 december klockan 9.50 håller alla tummarna att min bil går igenom utan minsta bekymmer okej? TACK.

Sen är det dags för frukost. Fasen vad slapp jag kommer bli efter de här fem veckorna!
PUSSIS<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback