4/11-2010

Godmorgon världen! (:

Igår blev det en intesiv dag först var jag hos mormor och jobbade lite och sedan hem snabbt och äta innan det blev dags att hämta Agnes och Hugo på fritids. Vi åkte till jönköpingsbadhus och stojade runt! :) 

Agnes är helvild och stod uppe på alldeles för höghöjd och tänkte hoppa jag stod nedanför och skrek att hon skulle komma ner.  Efter badandet skulle vi till donken, men på något sett missade jag svänga av och vi åkte totalt helt vilse. Lite små stressande att åka runt i jönköping med två barn som sitter och säger att dom är väldigt hungriga en gång i minuten! ;) men tillslut hittade vi donken och alla blev nöjda.

Paulina nästa gång du åker ta med karta. Paulina ring mamma hon hittar. Paulina jag är hungrig. Paulina jag är jätte hungrig. Ni känner ångesten eller hur? haha

Så fort vi satte oss i bilen efter vi ätit somnade de två där bak och sov som stockar hela vägen hem kan ju undra om det är så jobbigt att umgås med sina kusiner?


Nu ska jag äta lite frukost. Sen blir det lite jobb och efter det stan med Sjulli! (:

PUSS <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback