23/11-10

Idag har jag haft en mysig förmiddag med Albin! (: Tills min praktik började vi halv två. På praktiken bowlade vi och bytte gardiner.

När jag slutat skulle jag åka och tanka. Det gick si så där, tanklocket hade frystfast och kunde inte trycka på knappen inne i bilen samtidigt som jag bände upp locket. Så jag fick be en kille om hjälp. Han fick upp tanklocket på första försöket.. Sen skulle jag stoppa in kortet i automaten. Den ville inte äta upp mitt kort så där stod jag och svor. Killens kompis (han som hjälpt mig innan) Säger hon verkar ha en lite dålig dag.. Killen hjälper mig igen och får in kortet på första försöket. Jag säger då det inget ska man klara själv.


Nu är det straxt dags att åka ner och träna en skvätt!
PUSS <3



Men vad är det då som gör att jag är kvar,
fast jag har sagt att jag skall gå?
 Kan det vara kärlek?
Kan det vara så?
Att jag nog älskar dig ändå.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback