en bra helg helt enkelt.

Hejsan!

Jag har haft en super bra helg minsan!:)

I fredags var jag hos Lovisa med lite trevliga människor vi åt pizza det var väldigt trevligt, men jag och Albin åkte hem ganska tidigt för vi skulle börja våran färd mot Ullared klockan halv sex dagen efter.

På Ullared slösade vi pengar, men som tur är får man en massa för pengarna så det gjorde inte så mycket. På kvällen var jag och Albin barnvakt åt Agnes och Hugo och sov på soffan! ;) Var lite smått utmattade efter att ha gått runt på Ullared en hel dag.


Min pojkvän är snygg! DOck är det farligt att pröva kläder på Gekås särskilt om killen i omklädningsrummet bredvid stinker fotsvätt.


Idag har jag varit och tittat på fotboll i Sommen. Det var Linus och Albin som var tränare för små killar + två tjejer som försökte spela fotboll. Första kvarten var dom riktigt bra, men sen hände det något för det började gå ut för. Spelarna var dock glada för det fanns ju en kiosk.


Efter matchen satt jag och Albin i solen och hade det allmänt underbart! Men senare fick vi bråttom för Albin skulle spela fotboll så jag, Albin och mopeden begav oss till gripenberg. Jag åkte till Julia och fikade och pratade.
Sedan tittade vi på fotbollen och frös halvt ihjäl.


Idag har jag även varit tillsammans med min fina pojk i TVÅ & ETT halvt år.

Det vi har är något fantastiskt.

Varje gång jag får hålla hans hand..
Varje gång hans läppar möter mina..
Varje gång jag får somna tills hans andetag..
Varje gång jag får vakna bredvid honom.
Varje gång jag får se honom le..
Varje gång hans blick möter min..


Så vet jag att det här är mer än rätt. Att han är den rätta för mig. Jag älskar min Albin.

pusss


Kommentarer
Postat av: Sabina

åh, gratttttis så jättemycket Brattsan! :D

<3<3

2010-05-03 @ 19:25:33
URL: http://saabinab.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback