Tisdag eftermiddag.

Vem är det som bett om det här pissregnet inte jag iallafall?  Himlen öppnade sig när jag gick ur bilen på körskolan så min bok som man har där blir aldrig sig lik igen.

Nu sitter jag här och fryser det gör jag för jämnan nu för tiden. Jag funderade även på varför jag knappt kan vrida på huvudet åt ena hållet.. Vet ni vad jag kom på? Jo jag har haft körlektion idag och övat på att backa runt gathörn.  (haha, ja det är synd om mig.)  Otränad nacke eller vadå? Eller är det väldigt oergonomiskt att köra bil?

På förskolan idag:
Jag och tre barn pratade om vart vi bodde idag.
Flickan: Jag bor bredvid grannen!
Jag: Jaha vem är grannen?
Flickan: Min granne såklart!

Jaha ja ja förstår precis vart du bor flicka lilla! ;)

PUSSS




Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback