Måndag är första dagen på veckan.

Tjoho!


Satt och spanade runt lite på Nelly och blev helt kär i den här! Att det var fri frakt på Nelly gjorde ju inte klänningen mindre frestande så råkade klicka hem klänningen och en jätte söt strandväska. (Albin sa till mig härom dagen: Paulina man kan inte ha allt. Och nä det kan man faktiskt inte med en del saker är faktiskt ett måste att införskaffa! (; )
Price Emely 4 Dress SEK 143, Rut m.fl. - NELLY.COM
Har skrivit lite på min apu rapport och nu ska jag ut och springa en sväng. Jag vet att ni tycker att jag är fruktansvärt duktigt! ;D

Jag börjar nästan tycka det är sorgligt att det bara är fyra dagar kvar på praktiken insåg jag nyss. Jag trivs ju med de söta små liven. Nu när man har blivit van vid tempot och ruschen och livet och gapet är det faktiskt roligt att vistas på dagis.  Det där med att måndag är första dagen på veckan har de små inte riktigt förstått på förskolan. En liten kille skulle äta pannkakor till fredagsmyset ikväll. Tänk att leva i en bubbla och vara helt ovetandes om vad det är för dag inget stress där inte.

Medan jag skrev det här börja det ösregna. Det är ju förjävligt.

PUSSAR TILL ALLA FINA!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback