En liten uppdatering

Hejsan!

Lite dålig uppdatering här på sistone kanske.  Vardagarna spenderar jag fortfarande på dagis. I fredags fyllde jag 18 år. Så då va hela släkten på besök och Albin! ;) Jag fick massor av fina presenter och blommor och det tackar jag för! :) Så hade en väldans bra födelsedag och nu är jag visst myndig och allt käre nån.


Igår möös jag med Albin, vi solade och åt glass tror jag minsan och på eftermiddagen var jag och tittade på balen och på kvällen var jag och några trevliga tjejer och åt god mat hos Matilda Glaad. 

Idag har jag varit hemma hos Albin och ätit mat och hjälpt Albin att studera lite fick även en bukett blommor och en vas av Albins mamma så fint så! :) Så nu har jag en vas så snart kan jag flytta hemifrån! ;o


Nu ska jag ut och gå en sväng med min far och mor innan jag somnar här framför datorn.

Förövrigt är en resa bokad till ett varmare land, känns helt underbart bra! Paulina är GLAD :D


Min kusin är lite små vig vänd på huvudet och beskåda själva!



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback