27/5-10

Jag sitter här och har jätte ont i halsen kan knappast svälja. Det kom precis när jag skulle ut och springa typiskt.. Det är faktiskt sant!  Jag har varit ute och övningskört en svänga och det gick galant det där med fickparkera är nemas problemas minsan!

Imorgon är det sista dagen på förskolan och på ett sett känns det skönt, men kommer sakna dagis en smula faktiskt!  När jag började kände jag att näe här är verkligen inte min grej, men nu tänker jag omen jag gillar nog det här en smula när man tänker efter är barnen ganska söta, mysiga och roliga iallafall!

Idag övningskörde jag även på trafikskolan och det gick inte lika galant kändes som det gick helt åt skogen kanske på grund av att jag körde på lansväg vad vet jag.  (Jag försökte var rolig så nu hoppas ja ni skrattar snällt.)

Imorgon ska barnen ut och springa runt en lekpark. Dagens ungdommar är lata för på min tid då sprang vi igenom en lång, lång park och fick stanna och dricka blåbärs soppa på vägen nu får barnen nöja sig med vatten. Det var bättre förr.


Nu ska träna lite inför beach 2010. Hade bra! :) PUSSAR <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback