solsken i våran lilla stad

Jag har pluggat engelska, stekt bacon och nu ska jag ut och promenixa i solskenet en sväng.
Jag är lite små trött, men somnar man halv tre och har en pojkvän som är som ett litet barn och var pigg redan vid halv nio får man väl leva med det!




Ibland tror jag att min hjärna är lite frånvarande. Igår stod jag och funderade på hur de som åkte till Afrika fick med sig hundra fotbollar. Jag menar de tar ju massa plats. Att man kunde pumpa upp bollarna på plats det är väl inte så lätt att förstå? 

Sen lärde jag mig även att Egypten ligger i Afrika när jag berättade det för Sanna blev hon lika förvirrad som jag! Det är tur att vi inte läser geografi känner jag.    PÖSS <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback