7/3 - 10

Igår kväll hade jag en trevlig kväll med Elin, Lovisa och Matilda. Det var väldigt trevligt även att Matilda sov i fotölj och Lovisa låg i soffan och snarka! Ja vi hade roligt! ;)  Vi åt flygande jakob och till efterrätt blåbärspaj. Jag var kock och det gick att äta minsan.

Idag har jag pluggat, ätit söndagsmiddag med min familj och två mostrar och övningskört.  Skulle starta i backe utan för min mosters hus. Det var isgata där så det gick absolut inte att komma framåt. Så där åkte jag och slirade. Vi behövde inte knacka på min mostershus hon hörde oss ändå av någon konstig anledning?

Fast i en backe utan snö där gick det faktiskt nästan bra så nu ska jag bara vänta tills all snö smält sen kan jag börja övningsköra på körskola. Dock har jag kommit på att jag säger väldigt mycket konstiga kommentarer när jag är ute och kör så det kan bli ganska pinsamt om jag ska köra med en främling.

Funderar på att gå upp till bredstorp och kolla på min fina pojk när han springer runt och sparkar boll, men ska nog fundera på saken en stund till. Så jag slipper stå där så länge så jag fryser fötterna av mig. Ändrade planer jag ska kolla på film med min familj istället sen vandrar jag upp till bredstorp och möter min älskling så han slipper gå vilse.


PUSSSS
en kram till de söta också.








Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback