4 mars!

Varför har ingen sakt att det blivit mars eller okej Julia påpekade det. Annars hade jag fortfarande trott att vi var i februari. Det är månad tre nu inte månad två som jag skrivit i rubrikerna. Man kan faktiskt inte hålla koll på allt här i livet okej?

Idag hade vi simning första lektionen och det var jobbigt. Först simmade jag provet från ettan. Jag gjorde det inte i ettan för mina lärare sa att jag sög på ryggsim och skulle öva på det istället. Okej så sa dom inte, men typ. Jag fixade iallafall uppsimningen idag utan att någon druknade och har inte övat nått så tror nog bara att det var så att de hatade mig.  Det kanske inte gick super duper bra, men jag fixade det iallafall! ;) Sen försökte jag även på att förbättra den andra livräddningen. Jag förbättrade mig med en meter hur kul kändes det, en meter? Där Simmade jag nästan ihjäl mig och så kom jag bara en meter längre än förra gången..

Tills nästa simning ska jag ha världens bästa kondition och lärt mig simma bara så ni vet.

Idag har vi även kollat på teater och de var duktiga. Sen kollade vi på lite film och den var bra.

Sen hade vi historia och räknade ut medlet på när vi vill ha barn i klassen! ;) Medlet blev inte 17 eller 18 som ni kanske skulle kunna tänka er. Det blev faktiskt si så där 24 år!

Jag råkade fastna vid min kära dator, men det är faktiskt torsdag och det betyder städdag hemma hos familjen Bratt så ska ta en brottningsmatch med dammkorna nu! Heter det så om det inte är dammråtter? Hallå nu blev jag förvirrad.. En ko är väl större än en råtta? Iallafall Albins och Julias kor..  För tänkte eftersom min mamma är lite smått pedantisk och vi städar typ 24/7 har vi bara lite korn med damm, men nu låter det som vi inte städat på flera år. Käre nån.  Städa var det.


PUSS







Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback