3/2-10

Hej sitter här och dricker te och brännde nyss sönder tungan som alltid.

Skulle nyss äta och fixade två taccorullar med ägg, skagenröra och skinka i. Det låter väldigt gott. Dock så tycker jag inte om skagenröra så frågan är varför jag la i det?  Aja en macka gick ner den andra kan mätta någon annan hungrig mage någon gång.  Så generös är jag! ;)

I skolan kämpar vi på med våran teater och jag och Elin försöker komma på smarta teorier inom ett ytterst viktigt ämne.. 

I morgon är det redan Torsdag det är typ helt sjukt. Dock är problemet om tiden går fort framåt så går det fortare till den första aprill och då ska vi lämna in två arbeten och ha prov. Hujeda mig hur ska det gå till? Min bok till ena arbetet är på svenska blandat med gammelsvenska och på si så där 300 sidor hur ska jag lyckas läsa den?

Okej positivitet är bra för det gör en glad så det ska vi jobba med inte älta massa skit!

Förövrigt har jag och Albin skakat hand och pussats på att vi inte ska handla ett enda klädes plagg på hela månaden hur ska det gå? Eller det går nog bra för har kommit på att man kan slita på det man har genom att springa in i tvättställningar så det går hål i kläderna. Jag lyckades med det i morse med min favorittröja fast det kanske ni kunde räkna ut?

Ha en trevlig kväll! Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Julia

ledsen och säga det här men dagen då du skrev detta inlägg var den 3/3 och INTE 2/3..

en liten detalj bara liksom ;) <3

2010-03-03 @ 22:00:28
URL: http://durus.blogg.se/
Postat av: Elin

jag jobbar på fler teorier.. än så länge har vi två plus ett förslag.. (EB) hmm vet inte hur vi ska komma på en lösning på detta problem :P

2010-03-04 @ 22:21:28

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback