30/3-10

Hejsan!

Att spela barnteater för barn är nog bland det roligaste jag gjort på länge. Känslan när runt 500 barn hänger med klappar i händerna, hejar på Pelle och skriker att Måns fuskar. Det var en häftig upplevelse.  Efter teatern kändes det dock väldigt tråkigt då vi hade kämpat på sedan i november och sen var allt bara över. Så förhoppningsvis kanske det blir en föreställning till någon dag vem vet.

Bilder kommer håll ut, men sitter hemma hos Albin nu och har inte tillgång till någon sladd så jag kan föra över bilderna.  '

Nu ska jag kämpa lite med plugget för har alldeles för mycket till på torsdag. 

Jag sitter här och lyssnar på radion nu och det var en tjej som hade blivit strypt och killen hade erkännt att han tagit stryptag, men hade inte strypt henne medvetet.

Du gamla, fria nord
Här på bästa sändningstid får vi ett välserverat styckmord
Varför inte stänga av solen fort
För vi lever inte länge nog för att
rätta till allting dom gjort mot dig

Vet ni vad jag ska göra nu jo lyssna på Lars Winnerbäck och plugga tills alla mina hjärnceller är medvetslösa eller jag får en allergichock för råkar nog äta upp Albins nöt choklad..

 

Puss mina fina vänner <3


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Hejsan hoppsan i gallopsan! :)



GUD vad jag är på bra humör idag!! ^^ Snön töar...igen...och jag får ha sånglektion idag! ^^ allt bra med dig?

Jag vet att många gör bikinis i fulla muggar just nu, även jag så jag ber om ursäkt för reklamen. :P men vill du rösta 5 stars på mig?

http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=HTiS2KqhkUkW5y6NmOtM469l#bikiniGallery

Om du har en egen bikini får du gärna skicka länken så kan vi rösta 5 stars på varandra. ;-)



Puss och kram på dig! :)

2010-03-30 @ 16:23:48
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback