25/3 - 10

Hejsan hoppsan!

Jag mår bra även om jag råkat drabbats av något konstigt virus så det inte lyckas gå en dag utan någon kallar mig blond eller att jag skämmer ut mig. 

Visst okej jag är blond och hyffast bra på att skämma ut mig, men ni behöver inte skryta om mina talanger allt för mycket! ;)

Idag sprang jag in i en plåtsopptunna och den förde ett himla oväsen.. Pinsamt kan vissta tycka, men jag tyckte bara att det var kul att jag kunde få hela caféterian att titta på samma sak samtidigt.

Efter skolan lurade Julia med mig på självförsvarskurs så nu är jag bäst på karate. Okej kanske näst näst bäst för instruktörerna var nog lite bättre kankse.

Nu ska jag städa mitt rum för det verkar inte vilja göra det av sig själv och sköldpaddorna är inte så hjälpsamma när det gäller sånt tyvärr. Sen blir det lite tantgympa!   

Jag: - Jag vet inte om jag kan träna.. har hel sjuk träningsverk.
Pappa: - Men Paulina det betyder att du är fruktansvärt otränad. Jag har aldrig träningsverk.

Undra varför? ;)

PUSS <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback