2/2-10

Hejsan hoppsan.

Dagen behöver vi inte prata om det har varit en vanlig dag på BF första lektionen teater, andra lektionen mentor, tredje lektionen film, fjärde lektionen matte repetion och sist avslutade vi dagen med lite svans tillverkning. Man kunde nog lika väl trott att jag, Matilda och Elin gick industri eller bygg eller nått när vi satt där och kämpade med muttrar och skruvar.  Okej där ljög jag lite, men ytterst lite. Svansarna kommer bli super bra tillslut ni ska få se en vacker dag! :)

På eftermiddagen blev det teori på Nyqwist trafikskola och jag tycker nog att det är ganska segt. Höll på att somna och satt längst fram det är ingen bra kombination.


Nu ska jag snart gå och lägga mig för jag har hört att det är viktigt att sova bort typ halva livet.




Nu tänkte jag leta på en lite så där halv gullig bild och skriva att jag och Albin varit tillsammans i 2 år och 4 månader, men tyckte dock den här passade bättre. För jag vet vid det här laget att Albin älskar mig och att han inte kommer att slå ihjäl mig! :)

Det var så här att en solig dag skulle jag och Albin ut på en väldigt romantisk picknick på ett berg i Trehörna nära hans farfar. Allt såg jätte bra ut tills vi skulle gå och kolla i Albins farfars mjärde heter det så? Aja bur iallafall som man fångar fisk i. Vi gick dit och där i låg det två fiskar eller rättare sakt två gäddor.

 Som min kära fina pojk var livrädd för. Så det tog väldigt lång tid innan han fick upp fiskarna ur den där buren så dom råkade dö.. Och sen så tyckte jag vi skulle ta upp fiskarna till hans farfar, men det gick han inte med på för man kunde inte ta med fiskar som man inte visste hur dom hade dött.. Jag menar ni tror inte dom dött av syrebrist för fiskar kan inte andas på land? :)
Sen blev jag sur på Albin för han slängde i dom döda fiskarna i sjön och efter det började det ös regna. Behöver jag förklara att våran picknick blev misslyckad? Fast vi gick in till Albins söta farfar istället och fikade. 

För den som inte läste texten och endast ville läsa sista meningen så har jag och Albin varit tillsammans i 28 månader och jag älskar honom helt obeskrivligt mycket!
PUSSS






Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback