20/3 - 10

Hejsan! Idag är det lördag för den som missat det. Jag vaknade klockan kvart i sju av att solen lös in i mitt rum det är vår! Jag invigde skinnjackan idag för första gången i år utan att frysa ett dugg! :)   (okej, okej där ljög jag halvt sprang fram på stan för att jag frös.)

Vid tio åkte jag ner till Coop för att sälja bingolotter med Julia. Under två timmar fick vi inte alls mycket solt. (Tror jag skrämde bort alla)  Fast det gjorde inte så mycket för vi såg massa konstigt folk. Hittade en blivande man till Julia dock gick han runt i högklackat, men men sånt får man ta det är insidan som räknas.  Sen var det en liten pojke som snubblade på mattan och flög rakt in i den där som öppnar och stänger sig när man går in i en affären. Det såg kul ut så stackars killen fick nog men för livet när vi skrattade åt kraken.

Sen gick jag och Julia på stan en sväng tillsammans med resten av Tranås och det var trevligt! :) Sen åkte Julia hem till sig och jag till mig. Nu har jag pluggat och övningskört.


och ska om ett tag äta och sedan bege mig till Gripenberg på min kära moped.

Ha en trevlig fortsatt lördag! :)   PUSSS <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback