18/3 -10

Hej å hå.

Sitter här och är trött somnade en stund förut vilket var mindre bra. Jag skulle ju plugga.
Våra lärare tror att vårat liv går ut på att plugga och det har de faktiskt rätt i. Vi på BF gör nog inget annat för tillfället det är seriöst synd om oss. I morgon har vi tydligen muntligt engelskaprov, inlämning i ARL och en liten historia uppgift.  Jag hoppas att dagen flyter på utan att jag går in för det där för jag orkar faktiskt inte.

Nu ska jag ta mig en promenix och bege mig till Ängaryd eller så kanske jag ska försöka cykla utan att slå ihjäl mig? Får fundera på saken! ;)  

Förlåt att jag är så himla dålig på att uppdatera, men tiden jag har går åt till annat.


PUSSAR <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback