7/7-10

Oj.. det var visst väldigt länge sen.

Jag lever i allafall jobbar och står i på Östanå där jag trivs som fisken i vattnet. Trevlig personal och söta tanter och farbröder och när jag är ledig njuter jag av den underbart fina sommaren!  

Sen vi sågs sist har det säkert hänt massor, men kan inte riktigt redogöra för vad, men att jag lever livet och är lycklig är en sak som är säker. I morse kom det hem ett paket till mig med lite nya kläder. Råkade klicka hem några fina toppar från gina. Har fått ett nytt kort så jag kan betala själv över nätet så var såklart tvungen att testa! (;   När jag prövat mina kläder blev det bråttom för skulle visst träffa Sabina. Vi åkte till Hätte och lapade lite sol och hade det trevligt! (: Trots dum blåst,moln och flaggstångar.  



 
Hätte för två sommrar sedan! (;


Nu måste jag ladda så jag kan heja lite på fotbollen på tv sen börjar bli riktigt engagerad.. ;o
Hade fint! (:  PUSS








Kommentarer
Postat av: Sabina

haha jaaa... förbannade flaggstång </3

& vilken underbart vacker bild du fann där du ;)

<3<3

2010-07-08 @ 13:07:40

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback