Logdans utan loge.

Hellu. 

Idag hade jag en lång skön sovmorgon underbart! (: Sedan när jag väl vakna så dammsög jag hela huset och torkade golven.  Sedan skulle jag och pappa instalera min nya cd-spelare. Det gick bra och när vi väl var klara och cd-spelare satt fast som berget insåg pappa att han glömt sätta i atennsladden. Efter mycket skrik och svordommar insåg vi att vi skulle sammarbeta och kom genom askkoppen åt baksidan av cd-spelare så nu funkar den prima! (; hihi

Var även nere på Östanå en sväng och pratade och fixade så jag får jobba där på söndag! :) 

Nu ska jag fixa iordning mig sedan beger jag mig till Gripenberg för att ha logdans utan loge.

Puss och kram ha en fin kväll!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback