29/7

Hejsan vad har alla söta för sig i detta regniga Sverige?


 Det gick bra att gå bredvid och jag fick min delegering sjuksköterskan sa till och med att jag verkade vara rätt klyftig! ;) hihi. Dock har jag träffat en socialt inkompetent människa idag så blev lite ledsen, men mamma gav peppning så överlevde det med.

Efter jag slutat åkte mamma, pappa och jag till Linköping och gick på IKEA. Mamma och pappa handlade gaderober till datarummet och en massa andra saker. Jag själv handlade en ros.   Sedan när vi gått på ikea bland en massa mindre glada småbarn i ex antal timmar gick över till affärerna på ikano och började leta present till Albin. Det är alltid lika svårt och ångestdrabbat, men tror jag lyckades fixa presenter som jag är nöjd med.

Vi besökte även netonnet där jag köpte en bilstereo så nu kan man snart dunka musik i min lilla nissa. Dock behövs tydligen bromsarna nånting bytas så lär bli ruinerad. Vill någon skänka en krona till en fattig liten stackars tjej? TACK.

Nu ska jag gå och lägga mig framför tv:n.

PUSS<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback