4/1 - 10

Hejsan det va länge sen vi sågs. Sen vi sågs sist har det hänt lite smått och gott i mitt liv.

Jag har:

*Firat julafton en si så sär två, tre gånger.
* Åkt pulka
* Åkt skridskor.
* Firat nyår
* sovit
* övningskört
*spelat yatzy mm.

Har även myst massor och varit allmänt slö med min underbara pojkvän.

 Sen har jag ätit ett par ton godis och mat och lyckats få konstiga utslag i ansiket.


Till en helt annan sak som man absolut inte blir tjock av. Jag har en ätit årets första semla idag. (Absolut inte den sista) Förra året åt jag och Julia ett antal semlor så lika bra att börja i tid så vi hinner äta fler i år. Den godaste semlan åt vi på ikanohuset så dit måste vi åka någon gång snart! Den kostade 16 kr om man hämtade den och åt den hemma och 18 kr om man åt den där. Jag och Julia tyckte 16 kr var ett bra pris så vi tog med oss semlan för att äta den hemma, men eftersom vi inte hade något hem i närheten satt vi ute på en snöig parkbänk i solskenet.





I lördags hade vi varit tillsammans i 2 år och 2 månader. Idag har vi varit tillsammans i 2 år, två månader och två dagar. Jag är lyckligaste i världen.  Finaste finaste du. 

Kommentarer
Postat av: Alexander bästaste bollman

Fint kort! hihi asså inte på julia ;) utan er!

2010-01-06 @ 13:10:12
URL: http://alexbollman.se
Postat av: Alexander bästaste bollman

2010-01-06 @ 13:12:03
URL: http://alexbollman.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback