9/1 -10

Igår kväll blev det bowling och pizza ätande med Julia, Albin och filip. Jag vann inte, men kom inte sist heller för den delen! ;) Den som kom sist vill nog helst att vi inte nämner det har jag en känsla av för hon är lite så där så hon tror att hon är bäst på allt. Ups råkade säga att det var en kvinnlig person.

På vägen hem åkte vi taxi med en självmordsbenägen chaufför som inte tittade på vägen och körde utan bälte trots att det var jätte dimmigt. Käre nån hur människor beter sig.

Dagen har spenderats hos min älskling och kvällen har spenderats med Julia.
Nu ska krypa ner i min säng och ta ett snack med John Blund.

PUSSAR

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback