5/1-10

uj uj uj vilken dag mina ben säger aj och min näsa nös.

Flyttstädade med fem andra från montico idag. Hela si så där 300 kvadrat meter och det är mycket för den som inte har koll på sånt. Det tog nio timmar som bestod av upp för stegen slå huvudet i taket och ner på golvet för att krypa runt och torka lister. (ungefär så iallafall!)    Pengar tjänade man på det där och det är alltid välbehövligt och trevligt.

Nu har jag och Albin kollat på bra film. Jag tyckte den var bra iallafall och det är helt otroligt för det var Albin som valde den!  Nu ska jag inte sitta här mer har viktigare saker för mig så som att spela tetris. 

PUSS sov gott och dröm sött alla söta! :)

 


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback