9/2 - 10

Hej kom nyss hem efter att halkat runt en sväng ute i mörkret.  Jag följde Julia till Junkis. Hon skulle träna och då tänkte jag att jag skulle gå en liten omväg på vägen hem. För lixom jag vill också vara bra. Problemet var att när jag väl börjat gå min lilla omväg så blev jag akut kissnödig så fick halvt springa hela vägen hem med mina månskor på släp så jag såg nog väldigt hurtig ut! ;) 

Eftermiddagen har spenderats en stund med Julia som ni kanske förstår. Hon är bra hon. Nu blir det dock värre ska försöka lära mig engelska glosorna och översätta texten.  Och i morgon ska jag lämna tillbaka en bok som är så där tre månader för gammal. Jag känner att jag har problem. Kommer aldrig mer gå till bibloteket och ännu mindre fundera på att låna en bok. Ska jag någonsin mer läsa en bok så ska jag köpa den, för det där med minnet är nog inget vidare. Har fått fem påminnelser dock var dom skickade till lotsen så fick alla på samma gång.  För om man inte kan komma ihåg boken hur ska man då komma ihåg att logga in på lotsen för att läsa sina påminnelser? Aja jag överlever nog förhoppningsvis. Om inte boktanten blir väldigt arg och slänger en bok i huvudet på mig. Får nog köra lite art med henne i förebyggande syfte kanske?  För den som inte vet vad art är handlar det om lite allt möljigt som jag glömt och så handlar det om hur man ska han hantera sina aggressions utbrott. Inte klappa till någon utan andas och tänka på solsken eller nått annat fint istället.






Att vara kär är som en upptäcktsfärd som aldrig tar slut.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback