7/2 - 10

Veckan som gått har varit väldigt jobbig bland de jobbigaste på väldigt länge, men nu är det söndag och batterierna är laddade. 

Fredagen spenderas hos kusinerna i Mjölby med god mat, tårta och wii spelande. Jag kanske borde satsa på boxningskarriären för jag var grym!  Vann över alla! mohaha :)

 Jag övningskörde både dit och hem och lyckades få två motorstop i mjölby, men annars gick det utmärkt! ;) När vi kom hem blev det myskväll med familjen.


På lördags förmiddagen var jag en sväng på stan med mamma. Jag var kritiskt smakråd, men mamma gick tillslut hem två snygga byxor rikare. Sen mötte jag Julia en stund innan hon begav sig till Golden Thai. Jag begav mig till Gripenberg och där blev det mys med pojken min och melodifestivalen! :)  Jag tyckte Ola var bra dock ser han förjävlig ut i håret. Kan någon rar person säga det till honom?

Idag har jag hälsat på kor och kört traktor och det är inte riktigt min grej för om jag ska erkänna är jag fruktansvärt rädd för korna. Men kärlek till en liten nästan nyfödd tjurkalv som slämmade på min hand. Sötare får man leta efter!  

Sedan blev det hemfärd till Tranås vi hoppade av vid höganloft för Albins pappa hade bråttom så vi fick en liten promenad på köpet. Okej en ganska lång promenad, men med trevligt sällskap funkar allt.  Eftermiddagen spenderades aedan på Bredstorp för att kolla på Pontus och Edvin när dom spela fotboll. Förra helgen sa jag att jag aldrig mer skulle kolla på fotboll igen på vintern, men man ska aldrig säga aldrig.


Lite kort sammanfattning om helgen! ;)


Nu blir det tacos snart och sen en annan del av köping.


<3




Ni finns i mina tankar.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback