Asby is the shiit!

Hejsan!

Idag har det var en bra dag som har spenderats i Asby med hela BF. Okej hela BF var välkommna, men endel skolkade, men det var inte värre än vanligt. Solen lös, backarna var hyfsade och folket var som alltid underbart, trots att Alexander försökte ta livet av mig genom att lura upp mig på en snöhög över branten.

På eftermiddagen har jag städat och lagat mat jag är nog faktiskt lite duktig om jag får säga det själv. Sen har jag även varit ute och sprungit en sväng. Det var jobbigt för min kondition är lika med noll.

När jag var mitt ute i skogen så såg jag något stort komma springande mot mig. Jag stannar och kommer på mig själv med att sluta andas. (Jag var anfådd och trött så höll på att kvävas)
Hjälp är det en älg frågar jag mig själv?
 Nä för fan det är en häst ser du väl? 
Men vad ska jag göra nu?
Den kommer ju emot mig?
Typ vända och springa åt andra hållet allt vad jag orkar?
Nä hästen kommer ändå komma ifatt fattar du väl.

Jag kommer fram till att jag inte har nått val utan att jag snällt får stå där och vänta på att den stora jätte enorma hästen ska gå förbi.  Människan märker nog hur rädd jag är när jag står där som fastfrusen och biter på min vante. Så hon försöker prata lite med mig, fast jag var dock inte så intresserad av att prata med henne utan ville bara att hon skulle ta häst jäkeln och försvinna.  Efter att hästen försvunnit fick jag någon kick över att jag överlevt och kunde springa upp för backen jätte fort, men när jag kom upp blev jag trött så då var det lika bra att bege sig hemmåt.  


Ikväll kommer min fina pojk hit om han inte lyckas missa nästa buss också. Fast nu har han suttit på busshållsplatsen i en timma så det borde han inte lyckas med. 

PUSS och KRAM




Kommentarer
Postat av: Alexander bästaste bollman

HAHAHAH

2010-03-01 @ 23:48:37

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback