27/2-10

Godmorgon.

Jag är inte på hugget för fem öre, men ska försöka rycka upp mig för ska till Mjölby och hälsa på familjen Bratt som bor där. Jo nu tänker ni finns det fler konstiga brattar och jag det gör det! :)

Det verkar som det bara blir jag och pappa som ska åka, men då kanske jag kan köra utan att folk sitter och klagar och det är ju alltid positivt! Fast är det halt går det absolut inte för då åker bilen slalom av någon konstig anledning?

Ps. Ser ni att jag skaffat en ny header kanske? Jag vet att jag är illröd i ansiktet på kortet med älgen, men åker man skidor i sol i en vecka så blir man sån om man heter Paulina Bratt. Älgen var ju iallafall söt! Och nej den lever tyvärr inte..  Ds.

Ha en fin lördag! :)  PUSSS





Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback