25/2-10

Hej.


Idag har det nog varit en bra dag. Vaknade upp med Albin bredvid mig och det är alltid underbart! :) Han gjorde besök på BF så han har följt med mig hela dagen. Enda gången han inte följde efter var när jag tappade bort stackarn i matan. Han fick nog men för resten av livet av det, men sånt är livet.


Är det någon mer än jag som tänkt på att spotify gör precis allt för att man ska köpa premium eller vad det heter?
Reklamerna blir ju bara värre och värre. Dom spelar sjukt irriterad musik, höga pipande och andra konstiga ljud som man får huvudvärk av. Usch jag blir ju förbannad.




Nu ska jag sitta här och vänta på att klockan blir mer så jag kan bege mig till Ängaryd och träna. För ikväll ska inte något tak rasa förstår ni.


PUSSSS


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback