23/2 -10

Hejsan idag har det varit en precis vanlig tisdag förutom att vi hade en dam på besök som predikade om EU på morgonen. Hon tyckte nog att vi var väldigt smarta. Särskilt när någon smart BF elev trodde det var 20 st i Sveriges riksdag.. och nej det var faktiskt inte jag!

Lektionen efter hade vi psykosocialt, men då vi var så duktiga fick vi sluta så där en timma för tidigt. ( Vi är alltid duktiga eller vi får alltid sluta tidigt iallafall). Matten var inställd eller vi hade självstudier, men var nog bara jag och Matilda som tog det på allvar. Annars så dansade folk, målade satt och väntade på att lektionen skulle ta slut eller flydde. På BF finns det nått som passar alla smaker! :)

 Sen nån gång tog dagen slut tidigare än den skulle såklart, men det var för att läraren var trött och hungrig.
(Inte för att vi var så duktiga för en gång skull. Det är bra med varition kom ihåg det.)

En stund av eftermiddagen spenderade jag med Julia innan jag begav mig ner till körskolan för teorilektion.
Det där med intressant och lärorikt den delen missade jag nog.. Tyckte att han endast gick igenom saker som jag kunde, men är man smart är det väl sånt man får leva med! ;) Hårda stolar hade dom förövrigt så nästa gång ska jag ta med kudde.



PUSSAR





Så många människor
så många minnen.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback